Shop Mobile More Submit  Join Login
Adventures in Cosplay 1 by Linake Adventures in Cosplay 1 by Linake
Yes, folks.

More crack comics based on actual events from my CRACK-TASTIC LIFE. =w=;;;



At Animazement '06, I took a few minutes to go out to my truck and bring in my boxes of bobbleheads for the voice actors. Given that my keys and hotel room card were in my totebag, I had it on one arm and could only carry 2 bobblehead boxes at a time, so I had to make 2 trips.

On my second trip, I was on my way back to the room and I waited in front of the elevator in the lobby area.

Suddenly, while I was standing there, Kyle Hebert walked up and stood beside me, waiting for the elevator too.
...
:crazy:
...
After a polite greeting (yes, I managed to subdue my 'voiceactorwhore-ness' for the moment), I noticed him eyeing my Greed cosplay...
...
right before he did a little snicker.
O_____o;;

I just stood there, vein-popping, and thinking, "OH MY GOD, you little bald man. :evileyes:; You'd better be nice to me, one of these boxes is FOR YOU!!"


Nah, I'm kidding. Kyle's adorable. ^^ He's a total sweetie.

Kyle voices:
Aizen & Ganju Shiba in "Bleach"
Vato Falman in "FMA"
Kiba in "Naruto"
...and a bunch of others. <D
Add a Comment:
 
:iconhammarbomber:
hammarbomber Featured By Owner Oct 22, 2013  Student General Artist
He voiced Falman?...... (sing-songy) AWKWARD!!!!!
Reply
:iconlooneylune:
LooneyLune Featured By Owner Sep 30, 2011  Hobbyist General Artist
lucky! I would die if I met him, yeah!
Reply
:iconrenagaderexrider:
RenagadeRexRider Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist Traditional Artist
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:icontemarigirl1600:
Temarigirl1600 Featured By Owner Jul 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconsunny-elric:
Sunny-Elric Featured By Owner Jun 26, 2010
I got to meet Kyle at Akon21
Reply
:iconilikerandomstuff:
ILIKERANDOMSTUFF Featured By Owner May 20, 2010
lawl
Reply
:iconkingslygrave:
KingslyGrave Featured By Owner Aug 20, 2009  Student Artist
Kyle is quite the awesome one, I must say. And this CRACK-TASTIC display of what really happened totally shos something that Kyle would do. He's hilariously great. (:
Reply
:icondelightfulanimefreak:
delightfulanimefreak Featured By Owner Jul 7, 2008  Student Digital Artist
lol! that's cool
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Jul 11, 2008  Hobbyist General Artist
Thank ya! ^_^
Reply
:iconrogueknightalphonse:
rogueknightalphonse Featured By Owner Jun 29, 2008
your drawings are cute.XO
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Jun 29, 2008  Hobbyist General Artist
Hehe, thanks! XD
Reply
:iconrogueknightalphonse:
rogueknightalphonse Featured By Owner Jul 24, 2008
welcome!
Reply
:iconangelichell:
AngelicHell Featured By Owner May 6, 2008  Hobbyist Traditional Artist
So he talks Kiba from Naruto.. Sweet. Oh I just love the emotions you put into this.
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner May 7, 2008  Hobbyist General Artist
Yep, that's him. :)

(And thanks! ^^ Glad ya like it! Expressions are always the most fun to do, in my opinion. XD)
Reply
:iconangelichell:
AngelicHell Featured By Owner May 7, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Anytime. I love the emotions you do in your artwork. It seems like you put a piece of you in it.
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner May 15, 2008  Hobbyist General Artist
:giggle: I try to! ^^ I've had a lot of people tell me that I make very expressive faces sometimes, and I guess that I try to include that in my artwork. =p (That, and it's just blatantly fun to draw crazy expressions. XD)
Reply
:iconangelichell:
AngelicHell Featured By Owner May 15, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:hug: you do a great job keep up the fun and great work
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner May 19, 2008  Hobbyist General Artist
Aww, hehe, thanks! XD And I'll try to! ^___^ :hug:
Reply
:iconangelichell:
AngelicHell Featured By Owner May 19, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:hug:
Reply
:iconfma5:
FMA5 Featured By Owner Mar 21, 2008  Student Interface Designer
Lol XD !
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Mar 24, 2008  Hobbyist General Artist
:giggle: Glad ya like it! ^^
Reply
:iconanimegher:
animegher Featured By Owner Feb 22, 2008   Traditional Artist
hehe thats really cool experience... up until the snrk. you drew it very humorously. i wouldnt be able to recognize an american voice actor -.-
Reply
:iconkibavox:
kibavox Featured By Owner Feb 16, 2008
Hehehe, someone linked me to this. I feel honored to be cemented in wacky comic form. Thanks for shaving off a few pounds, too! See ya at Animazement '08!

-Kyle Hebert
[link]
[link]
AIM: kibavox
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 21, 2008  Hobbyist General Artist
Haha, I checked my inbox, saw your message on the list and though, "Hm...that username sounds kinda famil-- OH MY GOD....He's going to kill me for this." :XD: *lol*
I'm really glad you like it though! I hope to do a small series of little comic strips like this of all of the crazy things that I've come across at cons. :)

Oh, definitely! I'm looking forward to seeing ya again there!
(Keep an eye out, too-- I'll be with a huge group of people, all doing Bleach cosplays. :XD: You'll know us when you see us, I'm sure!)
Reply
:iconouroborostheechina:
Ouroborostheechina Featured By Owner Feb 11, 2008
he did aizen's voice coolieo!
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 11, 2008  Hobbyist General Artist
:giggle: Yep! And Ganju's... *lol* Weird combination. =p
Reply
:iconkyokokatahiro:
KyokoKatahiro Featured By Owner Feb 9, 2008
GAH! You're so lucky. I woulda have cried trying to hold back the fangirl waves of destruction.
I cry when i try to hold back stuff. involuntarily. it sucks Dx
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 11, 2008  Hobbyist General Artist
:laughing: I was too busy thinking, "Geez, what did I ever do to you?!" to be all fangirly. XD Under normal circumstances, I TOTALLY would've been, though... :)
Reply
:iconkyokokatahiro:
KyokoKatahiro Featured By Owner Feb 12, 2008
lmao you're so awesome. i'm jealous! <3
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 13, 2008  Hobbyist General Artist
*lol* Aww! :hug::heart: XD
Reply
:iconkyokokatahiro:
KyokoKatahiro Featured By Owner Feb 25, 2008
I like the new devicon by the way. <3
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 25, 2008  Hobbyist General Artist
:giggle: Haha, thanks! XD
Reply
:iconnekoiki:
Nekoiki Featured By Owner Feb 7, 2008
Aaah, its the little things that make life worth living.
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 8, 2008  Hobbyist General Artist
Yes. Very much so. :aww: Those awkward, yet ridiculously comical, kinds of WTF moments, especially.... ^___^
Reply
:iconnekoiki:
Nekoiki Featured By Owner Feb 8, 2008
Indeed. ^ ^
Reply
:iconxxsushinekoxx:
XxSushiNekoxX Featured By Owner Feb 6, 2008
ROFLCOPTER

ON THE CEILING.



I love his expression at the end.... HILARIOUS. Oh man... :rofl: This... is so great.


OHHH Check my gallery! I put up a picture of my Sloth cosplay~ Go seeee~ :lmao:
Reply
:iconjade-the-g:
jade-the-G Featured By Owner Feb 6, 2008  Hobbyist Artist
cool
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 6, 2008  Hobbyist General Artist
Thanks! ^^
Reply
:iconjade-the-g:
jade-the-G Featured By Owner Feb 7, 2008  Hobbyist Artist
yeah it's cool do you do sketches for other people
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 8, 2008  Hobbyist General Artist
Not really, aside from commissioned stuff... :shrug: Occasionally, I'll do something for someone's birthday or whatever (like, friends I've known for ages...Like how I did a pic for ~Phoenix-of-the-Rose 's Christmas present, who I went to high school with)
...sadly, though, I don't have time for freebie work... With my classes, an hour-long commute to and from campus, and homework, I barely have time to even do commissions sometimes... :shrug:
Reply
:iconjade-the-g:
jade-the-G Featured By Owner Feb 8, 2008  Hobbyist Artist
what have you done. oh and what about coloring tips. some people have 'how to draw this' stuff on their pages. you'll really good and it might be a cool thing.
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 11, 2008  Hobbyist General Artist
What, for her's? I did a marker pic of Pharaoh Atem from "YuGiOh". :) One of her biggest fangirl obsessions. (She's doing a painting for me that...uh...I wouldn't want to tell the subject matter of...XD *lol*)

Oh, tutorials! :nod: I've actually thought of doing one of those, and I probably will... It's just tough for me to remember to do a screencap (or photo, for traditional media) of the pic in-progress. I do however have a small poster that I've been working on for quite a while, and I may make a small tutorial out of it! :)
Reply
:iconjade-the-g:
jade-the-G Featured By Owner Feb 12, 2008  Hobbyist Artist
that would be nice
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 13, 2008  Hobbyist General Artist
'Kay. :) I'll keep taking sequential photos of it as I work on it, then.
Reply
(1 Reply)
:iconwolfgirl762:
WolfGirl762 Featured By Owner Feb 6, 2008
Lmfao XD
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 6, 2008  Hobbyist General Artist
:giggle:
Reply
:iconairiothemimic:
airiothemimic Featured By Owner Feb 6, 2008
LOL.
Reply
:iconlinake:
Linake Featured By Owner Feb 6, 2008  Hobbyist General Artist
:XD:
Reply
:iconoccreater:
occreater Featured By Owner Feb 5, 2008
You were in an enclosed space! You should have grabbed him while you had the chance!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 4, 2008
Image Size
383 KB
Resolution
488×4536
Thumb

Stats

Views
5,194 (1 today)
Favourites
98 (who?)
Comments
158
×